Te beginnen met de look van die schoenen, de werkelijke THE PUMA COMPANY Clyde Courtroom X-Ray lijkt helemaal badass. Het eigenlijke botfragmentenplaatje kan een aangename hellingshoek maken door de achterste hiel om te voet te gaan, geleidelijk aan lichter in gewicht, terwijl de werkelijke schaduweffect van de röntgenfoto overal zichtbaar blijft. Ik heb een paar problemen meer dan de manier waarop de sticker in de loop van de tijd minder wordt, hoe algemeen het uiterlijk ook is, het is buitengewoon indrukwekkend en het heeft laten zien dat het erg polariserende - laten we zeggen - liefhebbers zijn.
Precies wat Bob niet overweegt, is echter eigenlijk precies hoe goed al die kleine precies die Clyde Courtroom X-Rays ook zijn. De werkelijke THE PUMA COMPANY-streep over het beeld is niet belastend voor de stijl en produceert de goed uitziende contour omdat deze zich uitstrekt in de richting van de rubberen beschermingsstijl met
https://www.kakaschoenen.com/under-armour-c-183.html het THE PUMA COMPANY-logo ontwerp. bij een paar componenten werken de eigenlijke dual-pull-labels met name THE PUMA COMPANY evenals 1973 graphics over de ingang en ook weer terug van de besten, en ook de oogjes mix om de botfragmenten mooi te decaleren over de interne delen, hoewel veel minder dus aan de buitenkant van het schoeisel.
Desondanks is het feitelijke beste contact van de Clyde Courtroom X-Ray misschien de verhoogde Clyde persoonlijk over de achterkant van de onderkant van de schoen. Veel van deze stijlonderdelen lijken de hoofdkleur te zijn naar het gezichtsveld van de Clyde Court, ongeacht de kleur manieren, een plek in verband met geruststelling met betrekking tot keuzes voor lange termijnstijlen of zelfs als de indrukwekkende X-Ray-stijl niet persoonlijk voor u is.
Het zal bovendien worden genoemd, die als de citroen Puma Future Cat SF schoenen veters leveren de Clyde Courtroom X-Ray met een onderscheidende nemen in verband met kleur, het is echt een beetje veel voor veel denken over de huidige lawaaierige stijl van die athletische schoenen. Gelukkig bestaat THE PUMA COMPANY uit enkele donkere en enkele witgekleurde veters in de container, waardoor je veel opties hebt om te testen. Mijn persoonlijke set bevat momenteel een gewitte linten op mijn persoonlijke overgebleven voeten en donker op mijn persoonlijke correct.
Zodra we met dit soort PUMA's op de proppen zijn gekomen, zijn we diep verliefd geworden op hoe eenvoudig de feitelijke dual-pull labelstijl ervoor zorgt dat je je eigen voeten naar binnen schuift. Het werkelijke nylon bovenwerk dat het grootste deel van de schoen omvat, is eigenlijk ook comfortabel en past ook heel gemakkelijk bij de eigenlijke voeten, hoewel je de neiging hebt om wat breder te zijn, zoals de mijne. 1cheap Puma-schoenen fijn detail Ik vind eigenlijk dat de lengte van de werkelijke veters zich naar achteren uitstrekt, evenals de basis van het schoeisel op elke attributen, en levert een paar extra hielhulp aan de achterkant die zeker wordt gewaardeerd.
Toen ik mijn allereerste persoonlijke acties had gekregen, was de enige en de laagste van de Clyde Courtroom X-Ray het allereerste wat we zagen. Ik heb op geen enkele manier de schoen aangetrokken, met betrekking tot de golfbal of anders, die net zoveel assistentie en verrassingsabsorptie heeft geleverd, omdat dit soort PUMA's uit de container corrigeren. Ik zou het schoeisel misschien persoonlijk alleen een beetje extra rebound kunnen geven om mijn persoonlijke actie zo hoog mogelijk te krijgen van het daadwerkelijke effect van het groeien in verband met mijn persoonlijke voet. Van absoluut geen podium. Persoonlijk Puma Hybrid Runner Onrustschoenen ik denk dat we zo tragisch zijn geweest in mijn persoonlijke bodem.